Kaip dirbama su šia technologija?
Įlenkimų lyginimui išvengiant dažymo, kvalifikuotas specialistas naudoja metalinius virbus ir smailius įrankius, kad po įlenkimo išstumtų metalą atgal į jo originalią formą. Įlenkimo pašalinimo metu, metalas aplink išorinį įlenkimo kraštą iš vidinės pusės lėtai masažuojamas tol, kol atsistato į originalią padėtį. Įlenkimas palaipsniui mažėja nuo išorinio krašto; galų gale tampa toks mažas, kad susimaišo su dažų struktūra ir dingsta visiškai. Iš išorinės pusės gali būti naudojami ir klijai, kurių pagalba įlenkimas ištraukiamas į paviršių. Svarbus remonto proceso aspektas yra fluorescencinis apšvietimas, kuris naudojamas norint pamatyti šešėlius, atsiradusius dėl įlenkimo. Daugumoje atvejų, kai darbas pabaigtas – įlenkimas nėra daugiau matomas.
Priėjimai prie įlenkimo:
- įlenkimai ant automobilio durelių gali būti pasiekiami pro nuleisto durelių stiklo angą arba kitas gamyklines rėmo angas;
- įlenkimai ant automobilio sparno – pro posparnio tarpą arba išėmus automobilio žibintą;
- įlenkimai ant automobilio stogo – nuėmus stogo apdailą.
Meninis lyginimas naudojamas:
- nuo labai mažo iki didelio įlenkimo išlyginimo;
- kai transporto priemonė ne senesnė kaip 1990 metų;
- kai nepažeistas dažų paviršius;
- kai įlenkimas nėra šalia panelės krašto;
- kai kėbulas nebuvo remontuotas prieš tai.
Pagrindiniai meninio lyginimo pranašumai:
- išvengiama detalės perdažymo;
- pigesnis už tradicinį kėbulo remontą;
- daugeliu atvejų paslauga atliekama tą pačią dieną;
- nėra pavojaus, jog purškiami dažai pateks ant kitų transporto priemonės zonų;
- išvengiama pavojaus, jog po dažymo skirsis spalvos tonai;
- išvengiama glaisto sutrūkinėjimo, susėdimų;
- transporto priemonė išsaugo originalius dažus.
Transporto priemonė su originaliais dažais išsaugo aukštesnę vertę, negu perdažyta transporto priemonė. Net jei tai yra tik durys ar sparnas, visada naudingiau išlaikyti originalius transporto priemonės dažus.